hoe voer ik mijn vaste nummer in in whatsapp voor bluestacks?

Ik heb bluestacks gedownload en vervolgens ook whatsapp. Nu moet ik een nummer invoeren. Ik heb gelezen dat ik dan een vast nummer kan invoeren. Het probleem is alleen dat hij dat niet accepteerd. Moet ik een specialen landcode invoeren ofzo of moet ik geen landcode invoeren? Het staat vaak niet duidelijk op de forums.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.4K

Het beste antwoord

Nee, u dient hiervoor een mobiele nr te gebruiken.
U kunt daarvoor uw eigen 06 voor gebruiken, maar dit is maar tijdelijk en wordt gauw geblokkeerd door whatsapp.
U heeft dan immers één nummer op twee toestellen tegelijk actief.

Een nettere oplossing is om een nummer te gebruiken van een sim die u niet meer gebruikt.

Ik gebruik op mijn wifitablet ook gewoon whatsapp met mijn oude 06 nummer, dit gaat al maanden goed.
Heb op mijn smartphone whatssapp geactiveerd met mijn oude nummer, en daarna dmv titanium backup opgeslagen en overgezet naar mijn android tablet.
"Nadeel" is wel dat zowel je tablet als je telefoon eerst geroot moeten zijn om een dergelijke transplantatie mogelijk te maken.
Okee toegegeven, het is iets anders dan met bluestacks, maar u kunt wel dezelfde procedures hanteren.