Hoe krijg ik mijn whatsapp berichten weer terug?

Vanochtend zette ik mn mobiel aan en kon gewoon whatsappen. Niks aan de hand. Paar uur later wilde ik op school op whatsapp, maar al mn gesprekken waren opeens weg. Wifi had ik toen nog niet aanstaan. Toen ik wifi weer had aanstaan en online was, kreeg ik wel gewoon berichten binnen. Kan ik de gesprekken die ik voor dit probleem had, weer gewoon terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
11.4K

Antwoorden (2)

Gewoon klikken op 'laad eerdere berichten',zo doe ik het tenminste als ik oude berichten wil teruglezen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar dat knopje is dus weg... :(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou dan weet ik het niet.
Dat heb ik nog nooit gehad.
Ik denk dat je met weg ook echt weg bedoelt.
Oke Whatsapp draait in de achtergrond backups.
Heb je al geprobeerd om met deze functie de berichten terug te halen?
Het gebeurt namelijk wel vaker dat whatsapp "geheugenverlies" heeft en dan is een dergelijke functie wel prettig.

Daarnaast zou je eigenlijk voor je zelf ook backups moeten maken van jou toestel.
Als je een android toestel hebt, dan zijn dergelijke tools vrij eenvoudig te vinden in de google play store.