hoe praat ik tegen iemand die me geblokkeerd heeft op whatsapp?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
4.6K
Amadea
10 jaar geleden
Je gaat naar die persoon toe en spreekt hem/haar aan. Of je belt op. Of je stuurt een mailtje of een smsje. Mogelijkheden genoeg!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stuur gewoon een sms'je.

Antwoorden (4)

Kan je niet meer diegene ontvangt geen berichten dan. Of hij/zij moet je deblokeren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kweet niet maar ik heb ook mensen geblokkeerd maar die konden ook niet tegen mij praten, alleen toen ik nieuwe telefoonnnumer had
Via een andere site/app o.i.d.
Of een ouderwetse brief
Of je laat het maar zitten, als diegene geen contact meer wil met je en jij probeert het goed te maken (ik verzin maar wat, hoor!) heb je weinig kans om nog vrienden o.i.d. te worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als hij/zij in een groep zit waar jij ook in zit dat kun je het proberen goed te maken. Want op de groep kan jij hij/haar gewoon zien en andersom ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan altijd nog sms'jes blijven sturen ;)