Hoe kan het dat whatsapp ineens vastloopt op mijn telefoon?

Ik heb een LG optimus l3. Voorheen werkte whatsapp altijd perfect. Nu krijg ik als ik whatsapp opstart eerst ong. 5 seconden een wit scherm. Daarna krijg ik de melding dat whatsapp onverwachts is gestopt. Waardoor komt dit en wat kan ik eraan doen? Opnieuw installeren of opnieuw opstarten werkt niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.9K

Antwoorden (2)

Dat is erg verveld ik zou hem verwijderen en opnieuw downloaden dat helpt meestal wel of je telefoon opniew opstarten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je de nieuwste versie van de app? Gewoon best eens de app eraf gooien en opnieuw downloaden. Dat werkt wel meestal. Kan een kleine bug zijn ook, maar betwijfel het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Opnieuw downloaden heb ik al geprobeerd, werkte helaas niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben een iPhone user dus weet niet zoveel van android af, maar kan je geen oudere versie van de app downloaden? Misschien zit er een bug in, en is het daardoor momenteel niet bruikbaar. Een oudere versie lost dit vaak (voorlopig) op. Eens melden bij whatsapp customer support. Dat wordt normaal relatief snel opgelost hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
verwijder whatsapp ga dan naar google play maar op internet log daar in download hem via het internet play store dat werkt soms veel beter