whatsapp: Als iemand je nummer wist uit zijn contactenlijst, heeft dat dan hetzelfde effect als iemand blokkeren. Wat zijn de verschillen.. ?

na het blokkeren kan die persoon geen bericht meer van je ontvangen is dit ook zo als hij je niet blokkeert maar enkel je nummer wist uit zijn contactenlijst

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
59.4K

Antwoorden (3)

Volgens mij niet. Want jij hebt hem/haar nummer nog. Maar zij is dan geen vriend meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.. Als hij jou uit zijn contactenlijst verwijderd kun je nog wel gewoon met 'm praten maar er staat dan enkel geen naam bij jou in jullie gesprek.

Voor jou: er verandert niets
Voor hem: als hij met je praat staat normaal jouw naam (of iig de naam die hij jou gegeven heeft) boven het gesprek. Bij verwijdering uit contactenlijst staat jouw nummer daar.

Er verandert dus bijna niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je kan hem dan nogsteets een bericht sturen net zoals als hij nog niet je nummer heeft ofzo . Je kan alleen maar iemant blokkeren via de instellingen -> chatinstellingen -> geblokkeerd .
Het persoon kan u dan wel berichten versturen maar u zal ze niet ontvangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je het zelf al door had, maar er staat een 06-nummer, zichtbaar voor iedereen die deze afbeelding vergroot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha. Ja. Niet zo handig. Plus het plaatje voegt niks toe aan het antwoord.