Wat te doen als foto's op whatsapp niet meer te zien zijn op iphone ?

Als ik in de geschiedenis op een foto druk wordt het scherm zwart. Ook als ik terugga in het gesprek waar ik de foto heb verstuurd is hij niet te zien. Hoe moet ik dit oplossen ?

Toegevoegd na 44 seconden:
Ik heb een iphone 4

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (1)

Misschien heb je de foto's verwijderd via een andere manier dan via WhatsApp zelf? Whatsapp "denkt" dat de foto's nog gewoon in het geheugen van jouw iPhone zijn opgeslagen, maar dit is dan niet meer het geval. De foto kan dan niet meer worden gevonden.