kan je op een prepaid blackberry ook WhatsApp hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (4)

Ja ik heb ook een prepaid Blackberry En daar heb ik ook whatsapp op. Maar ik zit wel op wifi
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat kan ! dan moet je internetbundel aan staan kost 2,50eur voor ping en maximaal 10euro voor het internetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is mogelijk, ik zelf heb ook een Blackberry. Als je bij bijv. Vodafone of T-Mobile een bundel koopt (€12,50) kun je 30 dagen onbeperkt internetten. Als je de blox hebt geactiveerd kun je naar de Blackberry App World gaan en Whatsapp downloaden. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan, als je even naar de site van je provider gaat kan je zien hoe je de BlackBerry bundel moet activeren (€12,50) en dan lukt het zonder wifi.

Succes