Hoe krijg ik mijn whatsapp contactpersonen weer terug op mijn Iphone

ik heb een iphone en ik ging op whatsapp en ineens zag ik allemaal telefoonnummers staan, al mijn contactpersonen waren weg! ik kan nu via mijn telefoonlijst zelf geen contactpersonen meer toevoegen en bewerken lukt ook niet meer, dat moet ik nu via whatsapp doen. mijn vraag is dus , hoe krijg ik mijn contactpersonen weer terug en kan ik ze dan wel via mijn telefoonlijst zelf toevoegen en bewerken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.7K

Antwoorden (1)

Telefoon even opnieuw opstarten, heeft mijn iphone ook wel eens last van. Dan is dat stukje software gecrashed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als "gewoon" opnieuw starten niet helpt even een "hard reset", door de home en lock knop tegelijk een aantal (5-10) seconden in te drukken totdat hij reset.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het resetten heeft ook niet geholpen en het opnieuw uit en aan zetten ook niet :'(