Wat is de bron van het 'belangrijkste nieuws' in de iPhone widget?

Zowel ik als mijn vrouw hebben een iPhone, ik een 10 en zij een XS. We zitten beiden op hetzelfde Apple account. In de widget 'belangrijkste nieuws' staan bij haar meer en andere nieuwsberichten dan bij mij. Ik zie ze van Telegraaf, volkskrant en NOS, zij ziet ze van telegraaf, nos, rtlnieuws, parool en ad.

3 jaar geleden
in: Apps
7.4K

Antwoorden (1)

De Nieuws-widget past zich aan je belangstelling aan. Dat hangt af van je leesgedrag en op welke kanalen je bent geabonneerd. Lees er alles over:
https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph0a16d1e29/ios
3 jaar geleden
paulus811
3 jaar geleden
Aha, klinkt logisch al heeft mijn vrouw nog nooit het Parool gelezen en heeft ze zich nog nooit op een kanaal geabonneerd.