Hoe kan het dat bij whatsapp twee vinkjes staan alleen dat laatst gezien veel eerder is dan dat je het bericht hebt gestuurd?

Ik bedoel die twee vinkjes van dat het bericht is gezien maar je hebt het bericht bijv. Om 3 uur gestuurd en de persoon is het laatst gezien om kwart voor 3 dan kan het toch niet dat het bericht is gezien? Weet iemand hoe dat zit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Antwoorden (2)

De twee vinkjes geven niet aan dat het bericht gelezen is, maar dat het bericht is afgeleverd bij die persoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt als een bus !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 vinkje geeft toch aan dat het bericht is afgeleverd ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eén vinkje geeft aan dat het bericht is afgeleverd aan de server. De server stuurt het vervolgens door naar de telefoon van degene met wie je chat: het tweede vinkje verschijnt.
Powergen
11 jaar geleden
fnoot, 1 Vinkje betekend afgeleverd aan de server en die heeft hem ontvangen, het tweede vinkje betekend dat de server hem heeft doorgestuurd naar de ontvanger en die is goed aangekomen.
Powergen
11 jaar geleden
Nou Bliets.. je was me net voor...
Twee vinkjes betekent dat het bericht is ontvangen door diegene die jij het berichtje hebt gestuurd. En dus niet dat het is gelezen door diegene. Dus bij twee vinkjes hoeft je berichtje nog niet te zijn gelezen.