Ik heb een samsung galaxy s2 maar whatsapp werkt niet meer sinds de laatste update er staat whatsapp is gestopt. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
2.4K
jodyenboyke
7 jaar geleden
Zover ik weet is dat niet op te lossen, hebben het ook gehad. Nieuwer toestel was de enige oplossing.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of gewoon downgraden (oudere versie installeren) naar een versie die wel werkt. Als je op google zoekt naar whatsapp apk dan kan je snel een oudere versie vinden

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat de Android versie die op jouw toestel staat niet meer word ondersteunt, of dat de Samsung galaxy S2 gewoon niet meer word ondersteund door Whatsapp