Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je whatsapp download op een fake iphone 4s?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan het besturingssysteem.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je er Android of Apple-Software op kan zetten, misschien wel...
Is mij met mn fake iphone 3G nog nie gelukt. zeg t ff als t jou wel is gelukt!XD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is niet mogelijk met een fake iphone 4s...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als whatsapp zich laat installeren is afhankelijk van het os wat er op het toestel draait.
Een hele poos geleden heb ik toevallig een imitatiemodel in de handen gehad die gewoon op Android draaide, maar met een grafische schil wat op ios moest lijken.
Uiteraard door het ontbreken van een store/market moest de software middels een andere wijze geinstalleerd worden.
Android werk dmv apk bestanden en werkt dus anders dan Ios.
Door het ontbreken van een filemanager werd het installeren er ook niet eenvoudiger op.
Uiteindelijk hebben ze de software gepushed en dat is toen schijnbaar wel gelukt.
Ik heb het zelf niet uitgevoerd en heb er verder ook geen bemoeienis in gehad, maar heb het wel zien werken.
Dus het schijnt wel mogelijk te zijn.

Mischien dat je je er even wat meer in moet gaan verdiepen, wellicht bij Xda, tweakers net of andere gebruikersfora.






Een echte ImiIphone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nagenoeg alle fake telefoons draaien op het android besturing systeem en daar kan whatsapp op worden geinstalleerd via een app market of desnoods een los bestandje van internet vinden met de extentie .apk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding