Hoe krijg ik whatsapp op een apple telefoon met 4.2.1?

Ik heb net een nieuwe mobiel gekocht en toen bleek het dat de telefoon geen whatsapp kon hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor telefoon precies ? Waar heb je hem gekocht

Antwoorden (1)

Probeer te updaten naar een nieuwere iOS versie via iTunes (indien mogelijk). WhatsApp is namelijk pas beschikbaar bij een latere firmware dan 4.2.1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je moet je iphone via whited00r updaten en dan moet je whited00r selecteren en naar itunes gaan en op restore klikken en dan update hij het kan wel zijn dat je alles kwijt ben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat moet je niet doen. Gewoon via iTunes.