Nee, een whatsapp bericht is enkele KB´s ik heb in 2 jaar tijd 8 MB verbruikt alleen aan dagelijks chatten via whatsapp! Toppie dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De berichten zelf zijn minimaal ...een paar kb..tegenwoordof kun je ook foto's doorsturen dan word het wel iets meer..gem.70 kb maar dat is nog heel weinig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De berichten gebruiken altijd minimale ruimte en ik heb nog nooit last gehad van whatsappjes die teveel ruimte innamen.

Toegevoegd na 55 seconden:
Sorry vraag verkeerd gelezen. Het woord minimaal is goed gebruikt, een aantal kb's maar per bericht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je vraag is of het versturen en ontvangen van WhatsApp-berichten van je tegoed afgaan, dan is het antwoord: JA! Er wordt wel degelijk bandbreedte gebruikt, al is het weinig (zolang je geen foto's oid verstuurt. De kans dat je door WhatsApp-berichten tekort gaat komen is klein.
Aan de andere kant: mocht je denken dat je ze toch kunt versturen als je geen internet-tegoed hebt, nee, dat gaat dus niet!