ik heb een nokia asha 302, ik heb daarop whatsApp, maar als ik op whatsApp gaat kost dat mij geen geld is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (2)

Nee, alleen op de iPhone kost het geld!

Toegevoegd na 26 seconden:
Ja inplaats van nee haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp gaat via wifi/internet.
Als je een internet abbo/bundel hebt dan zit het gebruik daarbij in.
Werk je vanaf je wifi dan is het geheel kostenloos.

Heb je prepaid en geen internetbundel, daan kost het je wel geld.

Whatsapp is alleen voor het eerste jaar gratis(android) , daarna zou u moeten betalen voor het gebruik van deze dienst.
http://www.whatsapp.com/android/