Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als iemand je blokkeert via whatsapp en vervolgens je nummer wist, ben je dan nog steeds geblokkeerd?

M.a.w. als je geblokkeerd bent op whatsapp en je kan niet meer zien wanneer hij/zij voor het laatst online is geweest, heeft hij/zij dan automatisch je nr nog?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
8.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, het komt op hetzelfde neer, want als iemand niet meer geblokkeerd is na het verwijderen van zijn/haar nr, heeft hij/zij je nr automatisch nog wanneer je wel geblokkeerd bent ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je vraag is nogal onduidelijk geworden door de toelichting die je geeft.

Antwoord op je vraag:
Ja. Wanneer ik iemand blokkeer op WhatApp en daarna zijn nummer wis, blijft hij geblokkeerd.

Antwoord op de toelichting:
Ja, ook al heb ik iemand op Whatsapp geblokkeerd; zolang ik zijn nummer niet wis, heb ik dat natuurlijk nog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt me niet want hij heeft je nummer al verwijderd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je blijft geblokkeerd. Maar diegene kan ook geblokkeerde personen blijven. Ik heb hier ervaring mee. je hebt namelijk een optie om geblokkeerde te laten zien. Kijk maar in de instellingen.

Toegevoegd na 44 seconden:
e blijft geblokkeerd. Maar diegene kan ook geblokkeerde personen blijven zien. Ik heb hier ervaring mee. je hebt namelijk een optie om geblokkeerden te laten zien. Kijk maar in de instellingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je blijft geblokkeerd. Maar diegene kan ook geblokkeerde personen blijven zien. Ik heb hier ervaring mee. je hebt namelijk een optie om geblokkeerden te laten zien. Kijk maar in de instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding