Hoe voeg ik iemand op whatsapp toe in een groepsgesprek, terwijl ik de groep niet zelf heb gemaakt?

Ik heb op whatsapp een groepschat met een paar vrienden, normaal kan degene die de groep heeft gemaakt mensen toevoegen, maar degene die de groep heeft gemaakt heeft het gesprek verlaten. Is er een manier om diegene weer toe te voegen?

Toegevoegd na 3 dagen:
Voor de geïnteresseerden, ben er al achter en het kan blijkbaar wel. Bij de groepsinfo staat onderaan een nieuwe groepseigenaar, die kan nu mensen toevoegen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
11.4K

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet kan dit dus niet, ik zou dus gewoon een nieuwe groep aanmaken. Je zou wel even bovenin op de groepsnaam kunnen klikken. Je krijgt nu een scherm met alle deelnemers en de eigenaar te zien, misschien zoekt het programma een nieuwe eigenaar als deze vertrokken is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dit kan niet. Je moet gewoon zelf een nieuwe groep starten en al die mensen toevoegen, en die oude groep verwijderen...