Hoe kan het dat whatsapp downloaden langer duurt dan een uur?

op mijn nieuwe mobiel (galaxy y) probeer ik whatsapp te installeren, ik heb een goede internetverbinding (5 streepjes) maar het downloaden van whatsapp duurt nu al langer dan een uur.

Kan dit kloppen, of is er wat mis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
12.9K

Antwoorden (2)

Er is wat mis. Stop het downloaden en probeer het opnieuw. Het moet binnen een minuut wel lukken normaal gezien. Start voor het opnieuw downloaden je telefoon opnieuw op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe het gewoon via wifi dat bevelen al die stores zelf ook aan