Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik bij whatsapp met iphone mijn "laatst gezien" statussen terug?

Bij de nieuwe update van whatsapp heb je optie om je laatst gezien statussen van je contactpersonen uit te zetten. Ik heb dit perongeluk gedaan maar dit kon je binnen die toen aankomende 24 uur niet meer wijzigen. Het is ondertussen al 4 dgn geleden en ik kan
De status "laatst gezien" nog steeds bij niemand zien. Ik heb whatsapp zelfs al keer opnieuw gedownload en het staat ook niet meer aangevinkt...weet iemand hoe ik die status weer terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heeft men vriend ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar faried kreeg je je toen vanzelf weer oppeens die statussen te zien? Want als ik kijk bij waar je dat kan aanvinken (of je dat balkje verschuiven) dan staat die al goed (op blauw en niet op grijs). Is dus gewoon kwestie van afwachten..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Niet alleen Whats app verwijderen, maar ook alle instellingen wissen.
Dat laatste word gauw vergeten, als je hem dan weer terugzet dan worden de oude instellingen weer aangenomen.
Als je deze ook verwijdert hebt dan moet je alles opnieuw installeren en dan ben je van die status af.

Waarom niet een goede backup maken, als er weer een programma moeilijk doet, verwijder je hem en zet hem aan de hand van je backup weer terug in de staat zoals hij toen was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding