Kan ik met mijn ipfone whatsapp prepaid betalen?

Ik wil graag whatsapp, nou zie ik dat ik via visa of master kan betalen 0,79 cent ik heb ze beiden niet.ik heb een prepaid toestel kan ik via mijn beltegoed betalen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik heb al een account aangemaakt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Het beste antwoord

Heeft een van jouw vrienden of ouders WhatsApp? Zoja laat hem/haar zich inloggen op ZIJN/HAAR Apple account en dan is hij gratis te downloaden op jouw iPhone. Zo kun je ook spellen overzetten indien je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je moet een account aanmaken op apple site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu dus wel
Nee via je beltegoed gaat dat niet
het handigste is om een itunes card te kopen van 15 20 of 50 euri
en deze te activeren via je pc
(via itunes)
maak je eerst een apple ID aan (als je die nog niet hebt)
en dan via de knop inwisselen kun je een tegoed storten
daarna kun je met dezelfde apple id op je iphone whatsapppp kopen

of je moet iemand vragen je whatsap te schenken ?
maar dan moet je wel eerst een apple id hebben je kan zonder een creditcard wel een apple ID aanmaken
probeer eerst eens een gratis app binnen te halen als dat lukt werkt je apple ID
maar maakt, als je geen apple ID hebt deze aan via itunes
dat werkt voor appstore en itunes.
en probeer eerst eens een gratis app te downloaden
12 jaar geleden
als je wifi thuis hebt dan kan je whats app doen en ook gratis en bij de mc bijv heb je ook gratis wifi maar als je zeg maar in amsterdam een huis hebt en je gaat naar rotterdam dan kan je niet met wifi en je kan het wel want het gaat via het web maar dat zou ik maar niet doen want dan gaat je beltegoed heel snel op je kan beter een abonnement nemen simpel is lekker goedkoop