soms zie ik in whatsapp staan ' laatst gezien om .....' klopt het nu wel of niet dat deze persoon dan heeft gekeken naar mijn status?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
25.8K

Antwoorden (4)

Dat wil zeggen wanneer die persoon online was. Laatst (online) gezien om (tijd).
12 jaar geleden
Zeeeer onbetrouwbaar om daar van uit te gaan. Ik stuur mijn vriend wel eens een whats app als hij naast me ligt te pitten. Dat zie ik ineens" online" terwijl hij gewoon slaapt. Zojuist Whats Apte ik met een vriend van me, en hij had gereageerd. Maar Whats App zegt dus " Gisteren om 22:45 voor het laatst gezien"... Maar het was net om 8:30. Dus helaas werkt het niet echt om daar vanuit te gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal klopt het wel naar bij sommige mensen ook niet. Een vriendin van me die een Samsung heeft staat bij mij altijd online. Mijn vriend met een iPhone is nu ook heel vaak de hele dag online terwijl dat niet zo is sinds hij hem geüpdatet heeft. Volgens mij kun je er echt niets zinnigs over zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord vind je op: http://www.whatsappen.nl/over-whatsapp/

Toegevoegd na 11 minuten:
Deze tijdsaanduiding geeft de status van de netwerkverbinding weer en NIET of de applicatie WhatsApp actief in gebruik is. Sommige systemen, zoals BlackBerry en Android bijvoorbeeld, maken zelfstandig verbinding bij een nieuw inkomend bericht, zelfs als de telefoon niet actief in gebruik is.

Bron: www.whatsappen.nl