Waar vind ik mijn ongelezen whatsapp berichten?

Hoi, ik heb al een aantal weken twee ongelezen whatsapp berichten, maar ik kan deze nergens vinden. Hoe krijg ik deze berichten toch gevonden ?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Apps
4.8K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ben je niet gebeld via Whatsapp?
Dan krijg je ook een 2 bij dat groene icoontje.
Ga eens naar Whatsapp en kijk dan boven bij oproepen.
Wellicht is het mysterie dan opgelost!
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat Simonsdochter gelijk heeft!

Antwoorden (2)

Kijk in je archief
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
En als iemand niet weet waar dat archief dan te vinden is? Je vermeerdert pas kennis als je uitlegt hoe je daar komt!
ronron1212
2 jaar geleden
@lauraxo en hoe doe je dat dan?
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Archief heeft niks te maken met ongelezen berichten
De berichtentellingen naast het WhatsApp-pictogram worden badges genoemd.
Het kan zijn dat deze meldingen in je badgecache zijn blijven hangen.
Ga naar Instellingen > alle applicaties > badgeprovider > cache opschonen.
Start je telefoon opnieuw op.

Reactie Simonsdochter: het kan ook zijn dat je gebeld bent via Whatsapp. Dan krijg je ook een 2 bij dat groene icoontje. Ga naar Whatsapp en kijk dan boven bij oproepen.
Er is dus geen speciale locatie voor ongelezen Whatsapp-berichten.
.
Whatsapp zegt hierover:
Een onjuist aantal badges op het WhatsApp-pictogram wordt meestal veroorzaakt door een probleem met je telefoon. Probeer deze stappen voor probleemoplossing om het te resetten:
- Vraag iemand om je een nieuw WhatsApp-bericht te sturen. Dit zou het aantal berichten automatisch moeten vernieuwen.
- Blijf het WhatsApp-pictogram aanraken en sleep het naar het prullenbakpictogram (meestal bovenaan het scherm) en sleep vervolgens een nieuw WhatsApp-pictogram uit je app-lade naar je startscherm.
- Verwijder WhatsApp. Ga naar Instellingen > Apparaat > Toepassingen > Toepassingsbeheer > Meer > Systeem-apps weergeven > BadgeProvider > Opslag (pad kan variëren afhankelijk van je telefoon) of naar je app voor het tellen van badges, tik op Gegevens wissen en installeer WhatsApp opnieuw.
- Ga naar Instellingen > Systeem > Opties voor ontwikkelaars en zorg ervoor dat Activiteiten niet bewaren is uitgeschakeld. Als je geen ontwikkelaaropties heeft, kun je dit overslaan.
- Ga naar Instellingen > Apparaat > Toepassingen > Toepassingsbeheer > WhatsApp > Opslag en tik op Gegevens wissen . De volgende keer dat je WhatsApp opent, moet je het telefoonnummer opnieuw verifiëren.
2 jaar geleden
bamibal
2 jaar geleden
Deze instructies zijn specifiek voor Android Jellybean (de Androidversie uit 2012). Mogelijk werkt het op recente Androidtelefoons en op iOS anders.
SimonV
2 jaar geleden
Bedankt. Topic van Whatsapp hierover toegevoegd.