Ik kan geen foto's sturen op whatsapp. ( lees de beschrijving alsjeblieft. )

Hallo, als ik in een groepschat zit op Whatsapp zie ik alleen maar oude foto's, dus geen recente. Hoe kan ik dit oplossen, dat ik netgemaakte foto's ook kan sturen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.5K

Het beste antwoord

Je kan ook een foto maken en dan gelijk sturen, of.. ga naar de foto die wilt verzenden(in je galerij) en klik dan op delen. En dan delen via Whatsapp, en dan je contact kiezen;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even whatsapp verwijderen en opnieuw instaleren kan denk ik wel helpen