Ik heb een Iphone en doe aan Whatsapp , ik chat met iemand al heel lang en probeer die bericht nu te verwijderen maar het kan niet , hoe verwijder je?

Ik chat met iemand via whatsapp heel lang en die chat is zoooooooo lang dus ik wil hem verwijderen want het gaat een beetje traag maar telkens als ik het verwijder crasht het steeds , hoe kan ik het bericht verwijderen ?? ps heb een iphone

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
3.2K

Antwoorden (3)

Je kunt bij diegene op een tekstregel drukken met jouw vinger, dan krijg je een keuzemenu, daarin staat de optie "verwijder".

Toegevoegd na 52 seconden:
Vergeten, je moet je vinger net zo lang op die tekstregel drukken totdat het menu te voorschijn komt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt ook naar het instellingenmenu gaan, daar zit een optie om alle berichten te verwijderen, de optie die ik eerst gaf was om regel voor regel te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar weet je dan hoelangggggg ik bezig ben om alles te verwijdere ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik al toegevoegd.. ;)
Ik snap heel goed wat je bedoeld.
Je moet het gesprek verwijderen. Waarschijnlijk crasht hij dan, maar je moet het weer opnieuw proberen te verwijderen, hij blijft chrashen maar je moet je daar niets van aantrekken. Herhaal het verwijderen totdat het gesprek gewist is.
Even volhouden en geduld hebben dan moet het lukken. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het toen gelukt bij jou :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha! Lang leve de iPhone!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep, bij mij is het gelukt. Volgens mij wist hij een groot deel van het gesprek en crasht ie, vervolgens, als je weer gaat verwijderen.. Wist ie een deel en crasht ie opnieuw.. Totdat het gesprek "klein" genoeg is om te wissen zonder dat ie crasht. Laat maar weten of het gelukt is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukt :D Dank je wel Menamok :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okeej dan!! Geen dank :)
Instellingen, gesprek wissen, daarna bevestigen. Klaar!