Ik heb een Iphone en doe aan Whatsapp , ik chat met iemand al heel lang en probeer die bericht nu te verwijderen maar het kan niet , hoe verwijder je?

Ik chat met iemand via whatsapp heel lang en die chat is zoooooooo lang dus ik wil hem verwijderen want het gaat een beetje traag maar telkens als ik het verwijder crasht het steeds , hoe kan ik het bericht verwijderen ?? ps heb een iphone

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt bij diegene op een tekstregel drukken met jouw vinger, dan krijg je een keuzemenu, daarin staat de optie "verwijder". Toegevoegd na 52 seconden: Vergeten, je moet je vinger net zo lang op die tekstregel drukken totdat het menu te voorschijn komt. Toegevoegd na 2 minuten: Je kunt ook naar het instellingenmenu gaan, daar zit een optie om alle berichten te verwijderen, de optie die ik eerst gaf was om regel voor regel te verwijderen.

Ik snap heel goed wat je bedoeld. Je moet het gesprek verwijderen. Waarschijnlijk crasht hij dan, maar je moet het weer opnieuw proberen te verwijderen, hij blijft chrashen maar je moet je daar niets van aantrekken. Herhaal het verwijderen totdat het gesprek gewist is. Even volhouden en geduld hebben dan moet het lukken. Succes

Instellingen, gesprek wissen, daarna bevestigen. Klaar!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100