Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik Whatsapp niet gebruiken op mijn nieuwe samsung galaxy s2?

Ik heb sinds vanmiddag de samsung galaxy s2. Nu heb ik al meerdere malen geprobeerd whatsapp te downloaden, dit lukt maar daarna geeft hij aan dat ik het met hetzelfde nummer op meedere telefoons gebruik. Had al wat hierover opgezocht op internet en daar las ik dat ik het moest deinstalleren en overnieuw proberen. Dat heb ik nu elke keer gedaan en nog steeds krijg ik deze melding. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
978

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Misschien pakt hij hem wel als je je telefoon opnieuw opstart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste 3lis4h, Heb je ook al geprobeerd om de applicatie van jouw vorige telefoon te verwijderen en daarna pas de applicatie opnieuw te installeren? Of had je deze daar niet op staan? Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Beste 3lis4h,

Excuses voor de dubbele post: ik plaats deze ook nog als antwoord in plaats van als reactie.

Heb je ook al geprobeerd om de applicatie van jouw vorige telefoon te verwijderen en daarna pas de applicatie opnieuw te installeren? Of had je deze daar niet op staan?

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
http://www.samsungworld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding