kan WhatsApp op samsung chat?

Ik weet dat deze vraag al eerder is gesteld, maar daar waren de antwoorden verschillend, de ene zei ja, de ander zei nee. Nu wil ik graag antwoord van iemand die het zelf heeft geprobeert. Kan het er op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (2)

De Samsung chat werkt op een door Samsung zelf ontwikkeld besturings systeem. Whatsapp werkt niet op dit systeem. Whatsapp werkt op Symbian , Blackberry, Iphone en android besturings systemen en niet op Samsungs eigen systeem.
Dus sorry, in jouw geval kun je geen Whatsapp op je telefoon zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bij deze vraag gekeken, en daar staat van wel(bron). Ik zoek nog wel ff tussen reviews van site's je krijgt zo een beter antwoord...

Toegevoegd na 2 minuten:
Sommige mensen zeggen dat de samsung android is en dat je het kan downloaden bij ; http://www.whatsapp.com/download/ .

Maar een speciaal programma voor de samsung is; palringo. Daar kan je ook naar zoeken.