Ja, dat is mogelijk. Je kunt op maximaal 5 apparaten de digitale krant lezen. Via je account kun je nieuwe apparaten aan je abonnement koppelen. Het maakt niet uit of dat pc's, tablets of mobiele telefoon/gsm is. Heb je al 5 apparaten gekoppeld, dan kun je er weer 1 ontkoppelen en vervolgens je vrouw haar gsm koppelen.

Voor stappenplan over het inloggen en koppelen van abonnementen en apparaten, zie de service-pagina van HLN
een jaar geleden
Bij NRC en de Volkskrant kan dat, je deelt gewoon je inloggegevens.
Of dat bij HNL ook zo werk is een kwestie van proberen.
Werk is werkt.
Toegevoegd op 27 september 2022 15:30: tekst
een jaar geleden
SentWierda
een jaar geleden
HNL = HLN (= Het Laatste Nieuws).