Ik ga binnenkort een blackberry curve 8520 with doen, alleen ik neem geen abonnement.

Nou de vraag is dus:
kan ik ook gewoon 6 maanden lang gratis pingen enzo krijgen zonder dat ik een abonnement neem? of geld dat alleen maar bij een abonnement? ik wil hier graag hulp van krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit ligt aan de provider waar je de BlackBerry koopt. De ene provider geeft wel gratis Internet/ping/enz., de ander niet. Kijk naar aanbiedingen waarbij dit vermeld staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag bij je provider eens na of ze Blackberry Internet ondersteunen. Je kunt namelijk alleen met Blackberry Internet gebruik maken van de Blackberry diensten (Daar hoort Ping dus ook bij). Voor de Curve 8520 raad ik je trouwens wel aan een Blackberry hoesje te bestellen, ze beschadigen nog al snel. Kijk hier even: