Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een SIM-kaart doet het opeens niet, Hoe kan ik het oplossen?

Ik heb een mobiele telefoon met twee SIM-kaarten van Lycamobile. Op er één is het beltegoed van +/- EUR 20. De andere SIM-kaart heeft geen beltegoed. Vandaag heb ik ontdekt dat ik geen gebruik kan maken van de SIM-kaart met het beltegoed. ik krijg de melding "Mobiel netwerk niet beschikbaar". Hoe kan ik het oplossen? Bij de tweede SIM-kaart heb ik dit probleem niet. Dank!

4 jaar geleden
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is het nummer geblokkeerd vanwege te lang niet hebben geopwardeerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wouter2011
4 jaar geleden
@Renekempen
Dat kan. De tweede SIM-kaart heb ik echter nooit opgewaardeerd. En die is niet geblokkeerd...
Hallo, heb je erin- en eruit halen al geprobeerd? De telefoon maakt opnieuw contact met de SIM-kaart. Als dat niet werkt, dan heb je hem misschien te lang niet meer gebruikt, wat erg jammer is. :( Succes verder, hopelijk lukt het! Gr. F-r.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wouter2011
4 jaar geleden
@FlikiFree78 Dank. Zeker geprobeerd. De andere SIM-kaart gebruik ik helemaal niet. Desondanks doet die het...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding