Een SIM-kaart doet het opeens niet, Hoe kan ik het oplossen?

Ik heb een mobiele telefoon met twee SIM-kaarten van Lycamobile. Op er één is het beltegoed van +/- EUR 20. De andere SIM-kaart heeft geen beltegoed. Vandaag heb ik ontdekt dat ik geen gebruik kan maken van de SIM-kaart met het beltegoed. ik krijg de melding "Mobiel netwerk niet beschikbaar". Hoe kan ik het oplossen? Bij de tweede SIM-kaart heb ik dit probleem niet. Dank!

4 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is het nummer geblokkeerd vanwege te lang niet hebben geopwardeerd
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wouter2011
4 jaar geleden
@Renekempen
Dat kan. De tweede SIM-kaart heb ik echter nooit opgewaardeerd. En die is niet geblokkeerd...
Hallo, heb je erin- en eruit halen al geprobeerd? De telefoon maakt opnieuw contact met de SIM-kaart. Als dat niet werkt, dan heb je hem misschien te lang niet meer gebruikt, wat erg jammer is. :( Succes verder, hopelijk lukt het! Gr. F-r.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wouter2011
4 jaar geleden
@FlikiFree78 Dank. Zeker geprobeerd. De andere SIM-kaart gebruik ik helemaal niet. Desondanks doet die het...