Mijn zoon heeft van ons een mobiel abonnement gekregen van Tele2. Daarbij kan hij 300 minuten bellen. Maar in werkelijkheid is dat veel minder.

Elk telefoontje dat korter duurt dan een minuuut telt namelijk al als een minuut. Dat betekent dat hij, ondanks dat we het aantal minuten hebben bijgehouden in de telefoon, er toch flink overheen zit. We moesten erg veel geld bijbetalen. Tele2 had dit niet tegen ons gezegd en ze willen ook niet de telefoon blokkeren als er 300 minuten om zijn. Wat kunnen we hier tegen doen? Kunnen we van het abonnement af of is er een manier waarop we kunnen zien dat het beltegoed op is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je stelt meerdere vragen, dus: -gebruik een vergelijker zoals bellen.com om een gunstig abonnement uit te zoeken dat past bij je gebruiksdoel. -ga na of bellen naar vast EN mobiel binnen de bundel valt; helaas is dit mosterd na .. ; -kosten buiten bundel zijn hoog / erg hoog -check voorwaarden abonnement mbt voortijdige opzegging of bel klantenservice (kost soms ook tegoed) eerlijk is eerlijk; veel van deze details staan op internet in de voorwaarden vermeld en daarmee kun je vooraf bepalen hoe er wordt verrekend (per sec of juist per minuut, wat er binnen een bundel valt etc) en of je het abonnement wilt aangaan. -als je in een winkel hebt aangekocht en niet goed bent voorgelicht over het binnen en buiten bundel gebruik, dan heb je verhaalmogelijkheid. zal wel veel moeite kosten. misschien helpt informatie van het forum (zie de link) Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100