Is de Samsung Galaxy S2 van Vodafone.nl (met abonnement) ook simlock vrij? Het staat er niet bij bescreven en kun je hem ook simlock vrij laten maken?

Is de Samsung Galaxy S2 van Vodafone.nl (met abonnement) ook simlock vrij? Het staat er niet bij beschreven en kun je hem ook simlock vrij laten maken?
(gelijk als je hem in huis hebt)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je kunt een telefoon simlock-vrij laten maken bij gsm-winkeltjes of stalletjes op de markt.
Op internet zijn ook adressen te vinden van mensen die dat doen.
Meestal rekent men 10 tot 20 euro voor het unlocken, men geeft echter geen garantie dat het lukt.
Meestal gaat het prima, maar in zeer zeldzame gevallen kan de software van de telefoon beschadigd raken en dan werkt hij niet meer.
Je kunt dan proberen de telefoon op garantie weer om te ruilen.
Bedenk wel dat als je een "gratis" telefoon met abonnement neemt dat je wel de hele contractduur van het abonnement moet betalen, ook al gebruik je een simkaart van een andere provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou dan de kans groot zijn bij dit toestel dat het lukt en niets beschadigd aan de software?
Alvast Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen ervaring met deze telefoon, in het algemeen gaat het goed.
Waarom zou je trouwens een telefoon met abonnement nemen als je toch een andere simkaart wilt gebruiken?

Andere antwoorden (1)

Dat kan wel en ook online op www.123simlock.nl