Kan ik een telefoon koppelen aan mijn huidige abonnement bij Hi ?

Ik heb een Sim-Only abonnement bij Hi afgesloten, dit is ongeveer 3 maanden geleden, en nu vroeg ik mij af of ik bijvoorbeeld een telefoon uit kon zoeken in de Hi winkel en deze dan kon koppelen aan mijn huidige abonnement, dat ik mijn abonnement dan aanpas en meer per maand ga betalen? Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Je kunt prima een toestel kopen zonder abonnement. Als hij simlockvrij is dan kun je je huidige simkaart (incl abonnement) in het nieuwe toestel gebruiken. Je kunt trouwens bij alle winkels simlockvrije toestellen kopen en daar je HI simkaart in stoppen. Dat hoeft niet per sé bij de HI winkel.

Maar aangezien je toch met je huidige HI abonnement naar de HI winkel wil gaan kun je je ook door hen laten voorlichten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al rond gekeken voor een los toestel, maar vind dat te duur om in 1x te betalen en ik heb het liefst zo snel mogelijk een nieuwe telefoon dus sparen is ook geen optie. Toch bedankt voor de snelle reactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraagsteller bedoelt volgens mij of hij z'n simonly abonnement aan kan laten passen naar een gewoon (duurder) abonnement zodat hij geen telefoon hoeft te betalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ah ok alex, dat had ik niet begrepen uit de vraag. in dat geval inderdaad even bij de HI winkel langsgaan. in ruil voor een duurder abonnement zijn ze misschien wel bereid om iets te regelen. een goedkoper abonnement is kansloos, maar wie weet kunnen ze je korting geven op een toestel? @JKLF: je kunt natuurlijk een prepaid toestel kopen van een andere aanbieder en daar je simonly in zetten. of een tweedehandsje via marktplaats. misschien moet je hem dan nog wel even ergens simlockvrij laten maken (ligt eraan waar je woont, op de markt in Utrecht doen ze het en ook in Beverwijk en dat soort plaatsen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aah oké, dan is mijn vraag bij deze beantwoord. Hartelijk bedankt !
Lijkt me sterk dat hier mogelijkheden voor bestaan. Je simonly abonnement is waarschijnlijk een contract voor 1 of 2 jaar. Als je dat gaat veranderen is het gewoon contractbreuk en zul je bij moeten betalen ookal blijf je bij Hi. Lijkt me in dit geval handiger als je gewoon een losse telefoon koopt (dat zou ook nog wel eens voordeliger kunnen zijn als je het oude en het nieuwe maandbedrag wat je anders zou krijgen met elkaar vergelijkt en het verschil per maand optelt. Dan heb je al gauw een bedrag waar je een redelijke telefoon mee kunt kopen). Maar goed, ik ben natuurlijk geen Hi verkoper, dus de beste manier is gewoon naar de winkel gaan en vragen of het kan.