Bij een WW uitkering wordt er niet gelet op je vermogen of uitgaven.

Al zou je een nieuwe auto kopen of een telefoon abonnement van 1200 minuten.

In de bijstand worden deze regels wel veel strenger. Ook controleren ze de uitgaven van de afgelopen maanden als je eventueel de bijstand in gaat.

Maar natuurlijk hoop ik van harte dat je weer snel een baan hebt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, bereikbaarheid is wel één van de eerste vereisten wil je uit de WW geraken. Een abo met 10 Gb en 1200 belminuten per dag zal echter door de uitkeringsinstantie als overtrokken worden bestempeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
@wat heeft de uitkeringsinstantie daar mee te maken freekfluweel?
Antoni
9 jaar geleden
Bij een WW-uitkering controleert niemand je uitgavenpatroon.