kan ik nederlands mobiel abonnement krijgen als belg wonende in belgië?voor werk ben ik vaker de hele week in nl en bel/word gebeld enkel van naar nl

nu is het vaak zo dat ik een collega bel om te checken of hij meeting niet vergeten is maar dan hebben we beide kosten omdat ik met belgische gsm naar zijn nl gsm in nl bel. zou dit graag met nl gsm doen; weet echter niet of ik abonnement kan krijgen zonder nl adres?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet! Ik zelf woon in spanje en heb zowel een spaans als nederlands abonnement, maar de nederlandse staat op naam van een vriend. Je kunt wel 'n pre-paid nummer kopen.