ik zoek een internetabonnement voor 2 weken (maand mag ook) voor mijn mobiel om internet te hebben in het buitenland. weet iemand waar en hoe dat kan?

Ik heb een samsung galaxy ace plus. Ik zit met mijn abonnement bij de provider Hollands nieuwe. Ik ga over 3 weken op vakantie in Frankrijk en blijf daar 2 weken. Aangezien ik het wel fijn vind om internet te hebben wil ik graag een tijdelijk internetbundel (onbeperkt) voor het buitenland.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.4K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Hollandse nieuwe heeft geen speciale bundel voor in het buitenland. Je kan wel je gewone bundel gebruiken met een max van €50,00 per maand.

Antwoorden (1)

Simyo heeft zoiets, niet onbeperkt, maar ik neem aan dat als 250MB niet voldoende is, je er ook 2 of meer kunt aanschaffen.