Hoe kan ik mijn nummer veranderen bij een mobiel abonnement?

Hoihoi,
Ik heb een mobiele abonnement bij tele2, en word sinds kort lastiggevallen, ik heb alleen van hem al 19 nummers geblokkeerd, hij blijft steeds via zijn vrienden of koopt nieuwe telefoon. Aangifte doen helpt niet, ze zeggen ja blokkeren, ze kunnen pas iets doen als er echt iets is gebeurd.
Ben het inmiddels zat en wil een ander nummer, is dit mogelijk en hoe?
Gr,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
... wat zegt Tele2 over de mogelijkheden dan...?

Het beste antwoord

Normaal gezien is dit mogelijk, tegen een vergoeding. Het beste kan je hiervoor contact opnemen met de klantenservice van tele2.

Deze link omschrijft eenzelfde probleem, met de bijbehorende oplossing van tele2:
https://forum.tele2.nl/abonnementen-180/mobiele-nummer-wijzigen-20160/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt! ga het meteen regelen. gr,