Krijg ik gelijk mijn nieuwe mobiel mee als ik mijn abonnement afsluit?

Ik ga morgen een abonnement afsluiten voor een iPhone 4s. maar ik heb momenteel nog een ander abonnement lopen. krijg ik het toestel gelijk mee,ookal gaat het nieuwe abbo pas over 3 weken in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Je krijgt je nieuwe mobiel direct mee, met een nieuwe SIMkaart. Het kan wel even duren voordat jouw oude nummer overgezet wordt op de nieuwe SIM, wellicht is het slim om eerst de oude SIM te installeren en de nieuwe pas als de nummer verhuizing plaatsgevonden heeft.
Het werkt natuurlijk alleen maar als je nieuwe abbo bij dezelfde provider loopt als de oude.
Sowieso betaal je over de laatste weken van de oude abbo ook nog abonnementsgeld, zorg dat hij niet stilzwijgend met nog een maand verlengd wordt.
Vraag morgen de details maar in de winkel waar je de iPhone haalt, daar kunnen ze alles voor je uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk krijg je hem mee...