Het verkeerde abonnement genomen, Wat te doen?

Ik heb een verkeerd abbonement genomen, Ik betaal nu 47,45 per maand voor een Blackberry Bold 9780, Voor 2 jaar lang,Nu wil ik eigenlijk de nieuwe iPhone 5G(Komt binnekort uit). Hoe moet ik dit doen?, Moet ik bijvoorbeeld mijn blackberry los verkopen en dan de iphone los kopen?, zou dat werken?, Maar ik heb ook nog speciaal blackberry internet kan ik dat ook wegdoen?. Ik zit bij de provider ; Hi,

Bedankt alvast voor jullie hulp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die komt pas in november/September...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alsnog, Je snapt me wel;).

Het beste antwoord

Het is bij HI via de klantenservice vrij makkelijk om je internet abonnement aan te passen, dus dat is geen probleem. (hoe weet ik dit, heb zelf ook HI en ben juist overgestapt naar een blackberry internet-abonnement, was binnen 24 uur geregeld)

Tjah, je kan er voor kiezen om je telefoon te verkopen en de iPhone (duur geintje) los te kopen.

Ik weet niet wanneer je dit abonnement hebt afgesloten, maar misschien als het pas een paar dagen geleden is kan je terug naar de winkel dat je niet tevreden bent. Dit werkt niet als je het ding natuurlijk al meer als een paar weken hebt.