Wanneer gaat je telefoon abonnement in?

Ik heb een abonnement besteld met mobiel die ik dinsdag hoop te ontvangen.
Kan ik hem dan gelijk gebruiken of gaat dat pas volgende maand in?
En betaal ik dan alvast voor deze maand ookal is die bijna op de helft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Hangt er van af wat je hebt ingevuld bij de aanvraag. Hoogstwaarschijnlijk is de GSM al aangemeld en betaal je gewoon een gedeelte van het abo over deze maand, niet de volle mep!