Waarom heb ik geen internetverbinding bij Samsung Galaxy Mini terwijl ik een abonnement heb?

Ik heb een abonnement op de Samsung Galaxy mini inclusief internet, ik heb 'pakketgegevens gebruiken' aangevinkt en heb alsnog geen internet. Als ik een 'netwerkoperator' aanvink staat er 'kan geen verbinding maken' Wat kan er nou mis zijn?!

Weet jij het antwoord?

/2500

Welke provider heb je? Dit is een voorbeeld van Vodafone: Ga naar 'Applicaties' -> 'Instellingen' -> 'Draadloos en netwerk' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten' Controleer de APN Vodafone NL of druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN' Naam: Vodafone NL APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl (ligt eraan of je een zakelijk of particulier abonnement hebt) Proxy: leeg laten Poort: leeg laten Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone Server: leeg laten MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl MMS proxy: 192.168.251.150 MMS poort: 8799 Mobiele landcode: 204 Mobiele netwerkcode: 04 Verificatietype: PAP Type toegangspunt: internet + mms (indien je dit handmatig moet invoeren: default,supl,mms) Druk op de Menu-toets en kies 'Opslaan' Keer terug naar het beginscherm Ga naar Applicaties --> Instellingen --> Draadloos en Netwerk --> Mobiele netwerken Packetgegevens gebruiken aanvinken (dit kan per Android versie een andere naam hebben) Als je hierna de telefoon opnieuw opstart kun je online komen. Mocht je een andere provider hebben laat me het dan weten..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100