Wat is voordeliger: een abonnement of pre paid bellen?

Mijn abonnementje loopt binnenkort af namelijk en ik zit er aan te denken weer pre paid te gaan bellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Op vergelijkingssites als www.bellen.com kan je ingeven wat je gemiddelde belgedrag is. Daar wordt dan uitgerekend wat het goedkoopst is. Als je tevreden bent over je telefoontje zou ik je aanraden om een sim-only abonnement te nemen. Dat is bijna altijd goedkoper dan prepaid. Prepaid is eigenlijk alleen aan te raden als je weinig belt en alleen bereikbaar moet zijn of als je zeker niet over een bepaald bedrag mag gaan. Bij Prepaid zijn de belminuten veruit het duurst.. Een abonnement is aan te raden als je graag weer een nieuw toestel wil hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helemaal afhankelijk van hoeveel je belt en/of sms't

Je kan ook een sim only abonnement nemen, heb ik ook voor 8 euro per maand kan ik voldoende bellen en sms en, voor mijn doen en dat is niet zoveel :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is ietwat afhankelijk van je belgedrag. Als je onregelmatig mobiel belt, en niet al te veel, dan is prepaid veelal goedkoper. Als je regelmatig belt of wat meer dan is abbo beter.