wanneer ik internet via wifi wordt dan mijn abonnement internet automatisch uitgeschakeld? Ik he een Samsung Galaxy S.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (5)

Ja, zodra je op een wifi-netwerk zit zal alles via het wifi-netwerk gaan en zal je mobiele internet automatisch worden uitgeschakeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang je wifi signaal het sterkste blijft :) elke verbindingsmogelijkheid (3g of Wifi) zet zijn verbinding met Internet op. Het verkeer gaat via het snelste pad, loop je weg van je huis, neemt de andere verbinding het verkeer over.
Dit geldt helaas vaak niet met een download of streaming iets, hier wordt dan een onderbreking geconstateerd, afhankelijk van de software of het te "plakken" is dat jij het niet merkt (buffer voor streaming bijvoorbeeld)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het ingesteld dat een wifi verbinding een hogere prioriteit heeft dan je mobiele internetverbinding.

Ook al is je wifi verbinding slecht, zolang je een wifi verbinding hebt, zal hij geen mobiel internet gebruiken.

Dus ook al werkt internet niet via je wifi. Je krijgt pas internet via je mobiele verbinding als je de wifi uitschakeld.

Toegevoegd na 6 minuten:
Op mijn iphone kan ik wel een verbinding met beide netwerken tegelijk hebben want ze hebben beiden een ip adres ook al gebruik ik de wifi.

Dit waarschijnlijk om sneller te kunnen schakelen als je je wifi uitzet, de 3g of mobiele verbinding wordt dus niet helemaal uitgezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wordt Uw Samsung bestuurd door Android,zodat U een perfecte app kunt installeren en daarmee heel makkelijk elk type verbinding zelf kunt regelen.
Zolang er gebruik wordt gemaakt van WiFi en U 3G UITZET...betaalt U niks (extra) voor het Internetten via de Wifi verbinding. De naam van de app = Wifi Hotspot..hier zult U beslist gemak van hebben.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je kiest met de linkerbutton, dan Draadloosennetwerken, dan WifiInstellingen, kun je zien of je op dat moment bent verbonden via Wifi