Heeft Tele2 een abonnement die je korting geeft als je vaak één bepaald mobiel nummer belt?

Ivm doorschakeling van vast naar mobiel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik heb even voor je gezocht. En het antwoord is nee.
Voor dit soort vragen kan je het beste gewoon Tele2 bellen, zij hebben daar mensen zitten die je graag verder helpen. Je kan natuurlijk wel het abonnement kiezen dat je naar je 'vrienden' goedkoper belt. Je kan dan een aantal nummers opgeven, als je die belt krijg je soms 50% korting, of is het bellen zelfs gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je tijd om uit te zoeken!