waar vind ik een voedingschema voor wielrenners voor 7 dagen per week?

Ik ga volgend jaar beginnen met koersen en zou dus graag gebruik willen gaan maken van een voedingschema voor wielrenners alleen ik kan er geen vinden op het internet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat voor tochten? Kleine tochten of in de categorie tour de france?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En waarom volgend jaar?
Je kunt toch iedere dag fietsen?

Antwoorden (1)

schema's op internet zijn eigenlijk maar richtlijnen. voor een echt goed persoonlijk voedingsschema kun je beter een bezoek brengen aan de diëtist. de diëtist kan rekening houden met je lichaamsbouw, trainingsopbouw, etc. als je serieus met je sport bezig wilt gaan, en zo klinkt het, kun je beter ook serieus wat investeren in je voedingsadvies.
AlphaLimaSierra