Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een goed merk racefiets?

een racefiets om een paar keer per week een uurtje te fietsen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Goede merken zijn Giant, Trek, Koga Myata. Zowel in redelijk betaalbare als dure verkrijgbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yep die zijn perfect ja, maar kawasaki en impala's zijn ook goed;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn bekende namen ja voor het grote publiek, vaak kun je deze antwoorden vinden dor gewoon naar de merken te kijken waar de grote wielrtenploegen op fietsen, die gaan namelijk niet op frames fietsen van slechte fabrikanten no matter what 't schuift. en Trek en Giant zitten er ook bij.
Ligt aan je wielmaat. Pinarello is een goed merk, en de merken in de vorige reactie ook. Een sensa is ook fijn, helemaal als je bij een grote winkel nog een zwarte kan vinden ivm hele grote korting om dat die van 2011 alleen wit zijn. ( dit geld bij mij in de buurt) trek vind ik niet zo fijn omdat de banden bij een volwassen fiets alsnog maat 26 hebben. Ikzelf rij nu op een moser.

Suc-6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zweer bij een Gossini.

"Gossini is een merk met een zéér goede prijs kwaliteit verhouding. Het heeft reuze veel voordelen. We zetten ze even voor u op een rijtje: (zie url)"

http://www.gossini.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een Giant met een carbonframe. Bevalt prima.
Alleen ook bij deze fiets moeten de benen het werk doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Giant is een zeer goed merk.
Voldoet aan alle eisen wat een racefiets moet hebben.
Makkelijk meenemen en zeer licht. Ook zijn ze zeer gewild
Het merk racefiets word ook veel gebruikt in de tour de france. Je kan de fietsen bestellen op kieskeurig.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding