Veldrijden werd altijd uitgezonden op Sporza (brt) maar het is de laatste tijd niet meer ..weet iemand waarom en anders waar het wel word uitgezonden

Mijn oom is een groot wielerliefhebber en hij grijpt nu mis op zondag .
Hij mist echt het veldrijden ..... iemand tips,nieuws of advies ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier nog beter :
http://www.mijn-tv-gids.be/zoeken/4/veldrijden

Het beste antwoord

Wordt nog steeds uitgezonden op 'één' of 'canvas' , maar verschuift soms naar 'één+' of 'canvas+'.
Er zijn ook veel uitzendingen op EXQI

Toegevoegd na 8 minuten:
Ook op 2BE zij er soms uitzendingen....'t is te zien wie de rechten betaalt.
Er zijn nog zenders , maar allemaal kabelzenders helaas.
Ik heb hier wel 10 sportzenders.

Toegevoegd na 12 minuten:
Link 3 : de basis zenders (zonder bij te betalen) telenet

Toegevoegd na 41 minuten:
Dus vandaag op VT4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt man !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of meid .......

Andere antwoorden (1)

Op 11 november was het op vrt een te zien .