Ik zoek een lijst van alle Raborenners...

Ik ben op zoek naar een lijst waarop ik de namen van alle Raborenners kan vinden, vanaf de 1e dag van hun bestaan tot aan vandaag de dag. Is er zo'n lijst en zo ja, waar kan ik die vinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Niki Aebersold Mauricio Ardila Maarten den Bakker Robert Bartko Michael Blaudzun Coen Boerman Michael Boogerd Lars Boom Jan Boven Erik Breukink Graeme Brown Johan Bruyneel Johan Bruinsma Stef Clement Laurens ten Dam Erik Dekker Thomas Dekker Hans Dekkers Marcel Duijn Vjatsjeslav Jekimov Michiel Elijzen Theo Eltink Addy Engels Jos van Emden Juan Antonio Flecha Rick Flens Óscar Freire Juan Manuel Gárate Robert Gesink Richard Groenendaal Bram de Groot Mathew Hayman Max van Heeswijk Bert Hiemstra Edwig van Hooydonck Pedro Horrillo Robert Hunter Danny Jonasson Steven de Jongh Patrick Jonker Gerben de Knegt Jans Koerts Aleksandr Kolobnev Dmitri Kozontsjoek Karsten Kroon Steven Kruijswijk Sebastian Langeveld Tom Leezer Levi Leipheimer Marc Lotz Gerben Löwik Voor een overzicht van in welke jaren ze voor de Rabobank zijn uitgekomen, waar ze daarna naar toe gegaan zijn en wat hun huidige ploeg is (of dat ze gestopt zijn) verwijs ik je naar deze pagina: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_voormalige_en_huidige_Rabobank-renners Onderaan de pagina kun je ook nog per jaartal klikken om te kijken welke renners er in dat jaar in de Rabo-ploeg zaten. Toegevoegd na 4 uur: Met dank aan jouw reactie zag ik dat ik dus alle renners vanaf de L mis. Hierbij alsnog de aanvulling: Luppes, Marcel Luttenberger, Peter Maar, Marc Martens, Paul McEwen, Robbie Mensjov, Denis Moerenhout, Koos Mollema, Bauke Mutsaars, Ronald Nelissen, Danny Niermann, Grischa Nuyens, Nick Nys, Sven Piziks, Arvis Poel, Adrie, van der Posthuma, Joost Pronk, Matthé Rasmussen, Michael Reus, Kai Scheuneman, Niels Sentjens, Roy Sørensen, Rolf Stamsnijder, Tom Sutherland, Rory Tankink, Bram Tjallingii, Maarten Traksel, Bobbie Van Bon, Léon Van Winden, Dennis Vastaranta, Jukka Veneberg, Thorwald Verheyen, Geert Vierhouten, Aart Vlijm, Marc Vogels, Henk jr. Walker, William Wauters, Marc Weening, Pieter Weert, Kevin, de Wielinga, Remmert Zberg, Beat Zberg, Markus

Carlos Barredo (2011-) Lars Boom (2009-) Theo Bos (2011-) Matti Breschel (2011-) Graeme Brown (2006-) Stef Clement (2009-) Laurens ten Dam (2008-) Jos van Emden (2006-) Rick Flens (2007-) Óscar Freire (2003-) Juan Manuel Gárate (2009-) Robert Gesink (2006-) Gerben de Knegt (2000-) Steven Kruijswijk (2010-) Sebastian Langeveld (2007-) Tom Leezer (2008-) Paul Martens (2008-) Michael Matthews (2011-) Bauke Mollema (2008-) Grischa Niermann (1999-) Luis León Sánchez (2011-) Tom-Jelte Slagter (2011-) Bram Tankink (2008-) Maarten Tjallingii (2009-) Pieter Weening (1999-) Dennis van Winden (2007-) Maarten Wynants (2011-) Groet:Zoekertje (Bron :Wikipedia)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100