Wie weet een goedkope en toch goede en mooie koersfiets?

Hij moet toch wel van goede kwaliteit zijn, Budget is rond de 1000 euro of liefst nog lager

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Best eens zoeken op Kapaaza/marktplaats...er zijn massa's mensen die een superdure fiets kopen, er twee rondjes op rijden en vervolgens in de garage hangen.
Kun je serieuze koopjes doen, zo heb ik een TREK gekocht, 1 jaar opude, nooit op gefietsd van 1700 euro voor 700....bij een of andere rijke dikke pipo die ook eens wou gaan koersen...
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik ga er maar van uit dat een koersfiets een racefiets is.

Hier is een site van - naar zij zelf zeggen - de voordeligste online-fietsenspecialist in Nederland en Belgie, met
8 fiets-outletwinkels.

http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen.aspx?gclid=CIuombiktqgCFU8-3godjSxfDA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om binnen jou budget te blijven en toch een redelijke fiets van een bekend merk te kopen, zou dit wel eens een goede oplossing kunnen zijn. Zie link...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de prijzenknallers die ik ken is bikemotion.
Heel veel merk fietsen met flinke kortingen.
http://bikemotion.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fiets uit de Giant Defy collectie is niet al te duur (vanaf 600 euro) en is zeker van goede kwaliteit.