Heb ik neppe gymshark sportkleding ontvangen of is dit echt?

Goeienavond, ik had op 11 november 2 broeken en 2 shirts besteld van Gymshark maar op de label staat gemaakt in Bangladesh.. ik heb het wel besteld op de originele website kan iemand mee kijken of dit nep is of echt?

de shirt die ik heb gekocht link naar de website met de shirt maat S.
https://nl.gymshark.com/products/gymshark-crest-t-shirt-black-aw21

Picture for question
een jaar geleden
2.6K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Waar zou de kleding volgens jou gemaakt moeten zijn?
Amadea
een jaar geleden
Gymshark maakt de meeste van zijn sportproducten in Engeland. Maar er wordt ook een deel in Vietnam, Bangladesh en China uitbesteed.
Dante940
een jaar geleden
Ik dacht dat de logo plat uitgedrukt hoort te zijn niet?
Edraket
een jaar geleden
Als de prijs die je hebt betaald erg laag was, is het nep.
^Te mooi om waar te zijn.^
Dante940
een jaar geleden
Ik heb totaal voor alles 2 broeken 2 shirts 142 euro betaalt
ronron1212
een jaar geleden
Voor die prijs kan je in engeland dat niet maken.
Dante940
een jaar geleden
Dus is het nou wel nep of niet? ik had mijn bestelling ontvangen via Budbeebox levering. nogmaals op het labeletje staat niet made in UK ofz
ronron1212
een jaar geleden
Budbeebox is alleen transport
ronron1212
een jaar geleden
Gezien de prijs die je hebt betaald die is gelijk aan de orginele website.
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Als je denkt dat het namaak is, stuur het terug.
ronron1212
een jaar geleden
Waarom zou het namaak zijn dan je hebt het op de originelen web site gekocht toch?
Dante940
een jaar geleden
Ik zal het vandaag vragen bij de sportschool naar iemand die het ook heeft aangeschaft. Bedankt voor jullie reacties.

Antwoorden (1)

Het is moeilijk om te zeggen of de kleding die je hebt ontvangen echt of nep is. Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met Gymshark om te vragen of de kleding die je hebt ontvangen echt is. Ze zullen je waarschijnlijk vragen om foto's van de kleding te sturen
een jaar geleden