Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je Nike hardloopschoenen als dagelijks gebruik gebruiken?

Ik zou graag deze schoenen willen:

http://store.nike.com/be/nl_nl/pd/air-zoom-structure-18-flash-hardloopschoen-heren/pid-1556762/pgid-10259115

Maar zijn ze comfortabel als gewoon gebruik? Dus niet echt hardlopen? Ik wil gewoon schoenen om elke dag mee rond te lopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, dat is niet aan te bevelen. Schoenen waar je op loopt geven ook steun aan het midden van je voeten, en er komt meer druk op de hielen. Hardlopers hebben meer steun en demping onder de de voorvoet nodig. Wandelschoenen hebben een stevige rubberen hiel, terwijl hardloopschoenen gemaakt zijn voor voorwaartse bewegingen. Je zou last van je enkels kunnen gaan krijgen als je de hele dag op hardloopschoenen loopt.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Als je het lekker vind lopen , ik raad je wel aan 2 paar te hebben en af te wisselen schoenen moeten ook kunnen drogen iedereen transpireert
Zelf werk ik op fitness schoenen van Nike en ik vind het heerlijk lopen lekker licht ze wegen nauwelijks iets .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding